Z dniem 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać wprowadzone przez Unię Europejską Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). W związku z tym przypominamy, że:
-
Po metryki i zaświadczenia należy zgłaszać się wyłącznie osobiście.
-
Osoba składająca wniosek musi posiadać przy sobie dokument tożsamości.
W wyjątkowych przypadkach, gdy dokument odbiera inna osoba, konieczne jest notarialnie potwierdzone pełnomocnictwo udzielone przez osobę, której dokument dotyczy.
Osoby zamieszkałe poza Płockiem mogą uzyskać dokumenty poprzez swojego proboszcza miejsca zamieszkania, który:
-
Składa do naszej parafii pisemną prośbę o przesłanie metryki lub zaświadczenia.
-
Po otrzymaniu dokumentu sprawdza tożsamość wnioskodawcy i przekazuje mu przesłane zaświadczenie.
Wszystkie sprawy w kancelarii parafialnej załatwiane są wyłącznie z osobami, które:
-
Są bezpośrednio zainteresowane sprawą,
-
Mają prawo do jej załatwienia.
Osoby postronne, nieupoważnione do prowadzenia danej sprawy, zobowiązane są opuścić kancelarię.
-
Msze święte można zamawiać:
-
W kancelarii w godzinach urzędowania.
-
W zakrystii – przed lub po każdej Mszy Świętej.
-
-
W kancelarii parafialnej prowadzone są następujące księgi metrykalne i kancelaryjne:
-
Księgi ochrzczonych – od 1910 r.
-
Księgi ślubów – od 1903 r.
-
Księgi zmarłych – od 1916 r.
-
Księgi bierzmowanych – od 1945 r.
-
Księgi I Komunii Św. i Odnowienia Przyrzeczeń Chrzcielnych – od 1964 r.
-
Kronika parafii – od 1909 r.
-














