POGRZEBY NA CMENTARZU KATOLICKIM LUB ZABYTKOWYM
przy ul. Kobylińskiego 25
Aby rozpocząć formalności organizacyjne uroczystości pogrzebowej osób spoza naszej parafii, w kancelarii farnej należy przedstawić następujące dokumenty (w zależności od rodzaju cmentarza):
- Dokument lokalizacji grobu wydany przez kierownika cmentarza (w godz. 8:00-10:00);
- Akt zgonu z USC;
- Karta zgonu przeznaczona dla administracji Cmentarza potwierdzająca zarejestrowanie zgonu w USC;
- Wyciąg z księgi grobów, rezerwacji i zastrzeżeń potwierdzający prawo do grobu;
- Konieczna jest obecność dysponenta grobu wskazanego w wyciągu z księgi grobów.
Tutejsza kancelaria wyznacza termin pogrzebu oraz prowadzi wszelkie formalności administracyjne. Natomiast szczegóły pogrzebu należy ustalić z parafią, która będzie wykonywała posługę duszpasterską, dostosowując się do wyznaczonego przez nas terminu.
CMENTARZ ZABYTKOWY:
- Dokument lokalizacji grobu wydany przez kierownika cmentarza (w godz. 8:00-10:00) lub inny dokument potwierdzający posiadanie grobu.
Tutejsza kancelaria wyznacza termin pogrzebu oraz prowadzi wszelkie formalności administracyjne. Natomiast szczegóły pogrzebu należy ustalić z parafią, która będzie wykonywała posługę duszpasterską, dostosowując się do wyznaczonego przez nas terminu.